Customer Service Executive

Στo πλαίσιo της συνεχούς ανάπτυξης και διεύρυνσης των δραστηριοτήτων μας, αναζητούμε στέλεχος  για την κάλυψη της θέσης Customer Service Executive

Η θέση αναφέρεται στην Customer Service Manager

Κύριες Αρμοδιότητες:

• Παροχή υποστήριξης και διευθέτηση θεμάτων πελατών σχετικά με προϊόντα και προσφερόμενες υπηρεσίες
• Επικοινωνία με πελάτες για ανίχνευση πιθανών προβλημάτων και παροχή λύσεων
• Ανάληψη, επεξεργασία και παρακολούθηση παραγγελιών πελατών
• Ανάπτυξη και διατήρηση σχέσεων εμπιστοσύνης με τους πελάτες
• Συλλογή και ανάλυση πληροφοριών από τους πελάτες για τη βελτίωση των προϊόντων και των υπηρεσιών
• Παροχή υποστήριξης στα λοιπά συνεργαζόμενα τμήμτα τις εταιρείας σχετικά με τις ανάγκες των πελατών
• Παρακολούθηση των τάσεων της Αγοράς σε συνδυασμό με την ανάλυση αναγκών των πελατών για την προώθηση νέων προϊόντων ή υπηρεσιών

Προφίλ Υποψηφίου :

• Πτυχίο (TEI ή IEK – ΣΑΕΚ) Ηλεκτρολόγου Μηχανικού / Μηχανικού Αυτοματισμού / Μηχανικού Βιομηχανικού Σχεδιασμού & Παραγωγής ή αντίστοιχου πεδίου
• Εμπειρία 2+ χρόνια σε αντίστοιχη θέση σε εταιρικό περιβάλλον
• Άριστη γνώση MS Office suite
• Εμπειρία στη χρήση ERP/CRM συστημάτων
• Εξαιρετική γνώση αγγλικής γλώσσας (γραπτή & προφορική)
• Άριστη επικοινωνία (προφορική & γραπτή)
• Υπευθυνότητα, οργανωτικότητα και συνέπεια στην τήρηση χρονοδιαγραμμάτων

Παροχές:

• Πλήρης πενθήμερη απασχόληση (08:30-16:30)
• Ιδιωτική ασφάλιση υγείας & ατυχημάτων
• Bonus βάσει εταιρικής πολιτικής
• Συνεχής εκπαίδευση & επιμόρφωση
• Laptop

Παρακαλούμε αποστείλετε το Βιογραφικό σας Σημείωμα στη διεύθυνση hr@ksa.gr με κωδικό θέσης (CSE 2).