Θέσεις Εργασίας

Οι άνθρωποί μας είναι το σημαντικότερο κεφάλαιό μας.
Επενδύουμε συνεχώς στην εξέλιξη των στελεχών μας, με σαφή προσανατολισμό την άμεση, αποτελεσματική και ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση των πελατών μας.
Είτε είστε στην αρχή της σταδιοδρομίας σας, είτε έχετε μια επαγγελματική πορεία ετών , στην KSA σας προσφέρουμε τις ευκαιρίες που αναζητάτε για μια αξιόλογη καριέρα.

Δείτε τις διαθέσιμες θέσεις εργασίας και δημιουργήστε το μέλλον σας μαζί μας:

Digital Marketing & Website Administrator
We are looking for a passionate and driven candidate, for the support of our marketing team in current and upcoming digital projects.
The job holder will report directly to the Marketing & Communication Manager.

Main Objectives

  • Manage daily operation of all Company websites and corporate Intranet (SharePoint)
  • Leverage best practices in web usability, SEO, SEM and communications to deliver target solutions for the business
  • Implement email marketing campaigns
  • Optimize paid advertising campaigns using SEO and other tools
  • Oversee the Company’s social media platforms and accounts’ layout
  • Monitor social media and Google Analytics
  • Report on the growth and analytics of campaigns
  • Performs other related duties as requested or assigned

Requirements & Skills

  • Degree in computer science, marketing or equivalent
  • 2–5 years of experience in web-content-related roles
  • Extensive knowledge of SEO practices
  • Advanced knowledge of CMS, predominantly WordPress
  • Work experience in multiple social media platforms
  • In-depth knowledge of keyword research and Google Analytics
  • Familiarity with HTML, JavaScript, CSS
  • Good knowledge of MS Office suite
  • Ability to deliver creative content (text, image and video)
  • English language proficiency
  • Highly organized
  • Multitasking and analytical skills
  • Good attention to detail
  • Creativity

Benefits:

  • Full time employment (08:30-16:30)
  • Competitive salary
  • Performance based bonus scheme
  • Constant Training and Development
  • Ability to work flexibly- Hybrid model
  • Modern and friendly work environment

Please send your CV at the address hr@ksa.gr indicating the job post code (MARCOMM-AD).
__________________________________________________________

Sales Engineer
Η KSA, ηγέτιδα εταιρία στο χώρο του βιομηχανικού αυτοματισμού επιθυμεί να εντάξει στο δυναμικό της στέλεχος, για την κάλυψη της θέσης “Sales Engineer”.
Ο κάτοχος της θέσης αναφέρεται στον Sales Manager.

Κύριες Αρμοδιότητες:

  • Αναπτύσσει το πελατολόγιό του, μέσω της περαιτέρω βελτίωσης των συνεργασιών με τους υφιστάμενους πελάτες, αλλά και με την απόκτηση νέων πελατών.
  • Είναι υπεύθυνος για την επιτυχία των προσωπικών στόχων πωλήσεων, αλλά και των ομαδικών στόχων, όπως έχουν συμφωνηθεί με τον προϊστάμενό του.
  • Διατηρεί υψηλά τα επίπεδα ικανοποίησης των πελατών ευθύνης του, μέσα από την άριστη εξυπηρέτηση τους με τις ακόλουθες ενέργειες:
  • Αξιολογεί τις ανάγκες των πελατών.
  • Δημιουργεί, αναπτύσσει και διατηρεί αξιόπιστες και μακροχρόνιες επαγγελματικές σχέσεις με τους πελάτες του.
  • Παρέχει ολοκληρωμένες και κατάλληλες λύσεις για κάθε πελάτη.
  • Παρέχει βοήθεια και πληροφορίες σχετικά με τα χαρακτηριστικά των προϊόντων.
  • Γνωρίζει πώς λειτουργούν τα προϊόντα της εταιρίας και του ανταγωνισμού και τον τρόπο διαχείρισης των αιτημάτων των πελατών του.
  • Επιλύει τα παράπονα των πελατών αφού διερευνήσει αρχικά το πρόβλημα, παρουσιάζοντας, προτείνοντας και αναπτύσσοντας τις κατάλληλες λύσεις.
  • Εξυπηρετεί τους υπάρχοντες πελάτες, λαμβάνει παραγγελίες, και ενεργοποιεί νέους πελάτες βάσει σχεδιασμένου και οργανωμένου καθημερινού προγράμματος εργασίας & επισκέψεων, όπως έχει συμφωνηθεί με τον προϊστάμενό του.
  • Ενημερώνει απευθείας τον προϊστάμενό του, υποβάλλοντας εβδομαδιαίες και μηνιαίες εκθέσεις δραστηριότητας και αποτελεσμάτων.
  • Παρακολουθεί τον ανταγωνισμό μέσω της συλλογής πληροφοριών που αφορούν την αγορά, όπως τιμές, νέες λύσεις, νέα προϊόντα, χρονοδιαγράμματα παραδόσεων, κτλ και ενημερώνει απευθείας τον προϊστάμενό του.
  • Είναι υπεύθυνος για τη τήρηση αρχείων με στοιχεία για τους πελάτες του καναλιού του.
  • Προτείνει στον προϊστάμενο του πλάνα ανάπτυξης, βελτίωσης, ιδέες, ευκαιρίες αγοράς και καινοτομίες.
  • Εξασφαλίζει το καλό κλίμα και τη δημιουργική συνεργασία μεταξύ των συναδέλφων του στην ομάδα πωλήσεων, αλλά και με τα άλλα τμήματα της εταιρίας.
  • Ενημερώνεται συνεχώς και εμπλουτίζει τις γνώσεις του στον τομέα δραστηριότητας της εταιρίας.
  • Συμβάλλει στην ομαδική προσπάθεια για την επιτυχία των εταιρικών αποτελεσμάτων και αντιλαμβάνεται το ρόλο του στην εταιρία, καθώς επίσης και την σημαντικότητα της συμμετοχής του ρόλου του στην επίτευξη του εταιρικού στόχου.
  • Προωθεί τις ολοκληρωμένες λύσεις και τα προϊόντα της εταιρίας, ακολουθώντας την εμπορική στρατηγική της εταιρίας.

Προφίλ Υποψηφίου :
Πτυχίο τεχνολογικής κατεύθυνσης (ιδανικά ΑΤΕΙ ή ΑΕΙ)
Εμπειρία στο χώρο των Β2Β τεχνικών πωλήσεων, θα εκτιμηθεί
Καλή γνώση Αγγλικών
Καλή γνώση MS Office (ειδικότερα MS Excel και MS PowerPoint)
Δίπλωμα οδήγησης αυτοκινήτου
Ομαδικότητα
Έρευνα, ανάλυση, σύνθεση
Ικανότητα επίλυσης προβλημάτων
Οργανωτικές δεξιότητες      

Παροχές:

  • Πλήρης πενθήμερη απασχόληση
  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
  • Bonus βάσει απόδοσης (με συμφωνημένο σχήμα ανταποδοτικότητας)
  • Εταιρικό αυτοκίνητο, laptop και εταιρικό τηλέφωνο
  • Συνεχής εκπαίδευση & επιμόρφωση
  • Αναπτυσσόμενο και φιλικό περιβάλλον εργασίας

Παρακαλούμε αποστείλετε το Βιογραφικό σας Σημείωμα στη διεύθυνση hr@ksa.gr με κωδικό θέσης (SALES-1).

 

share this article:

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *